Doorgaan naar hoofdcontent

Happy Birthday to ME!

PICT0055 (Small)
PICT0057 (Small)                                                                                                           Manlief DH ging er al vroeg op uit om bloemen te halen en lekker vers gebak! Nou, al zou er niks meer komen vandaag, nu ben ik dus echt heel erg JARIG! Flopke maakte me vanmorgen al lebberend wakker, dus dan ben je gelijk bij de tijd! Zo direct krijgt ze een nieuwe bench en als het weer nog een beetje mee wilt zitten kunnen manlief en ik dan vandaag nog het nieuwste boek van Diana Gabaldon, Een echo in de Tijd (deel 7 van de reizigers serie) gaan halen. Ik kreeg voor mijn verjaardag van een lieve vriendin een leuke boekenbon, dus die is dan gelijk goed besteed! Verjaren zal die bij mij niet hoor! En manlief wilde nog een kadootje voor me gaan kopen, maar wat ie in zijn hoofd heeft…..geen idee, dus dat is nog steeds een verrassing!


Ter aanvulling: De verrassing is compleet! Ik kreeg een vrijbrief (van manlief) in de lokale hobbywinkel…….. dit was het totale verjaardags resultaat! Leuk hé, dat hart blik! Daar komen mijn NI blokjes voorlopig in! En de rood/witte stofjes zijn daar natuurlijk voor aangeschaft! Ook de nodige Tilda stofjes vanwege hun mooie kleurtjes of roosjes! EN het SBS boek en het CW Love Letter Quilt-boek! Het is een heerlijke verwen-verjaardag vandaag!PICT0059 (Small)

Reacties

Marielle zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Je stukjes voor je eerste NI blok zien er geweldig uit.
Miriam zei…
Happy Birthday Marianna!!!

Good luck with your Nearly Insane quilt. I can't wait to see your blocks.
Anoniem zei…
Van harte Marianne en een fijne dag toegewenst!
Carin zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! Je NI ziet er erg mooi uit en met die rose lapjes erbij uit het vorige logje lijkt het me erg mooi worden.
Hopenlijk was mijn kaart nog aangekomen (ik zag hem niet op de foto in een onderstaand logje), hij was namelijk naar het adres van het ziekenhuis gestuurd.
Nelleke zei…
hallo Marianna Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met je NI.groetjes Nelleke
risja zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Heerlijk om weer thuis je verjaardag te vieren.
tiny zei…
Marianna van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en als ik dat zo lees ben je lekker verwend.
Veel succes met je NI ik ben ooit begonnen en heb 18 blokjes af.maar kom niet verder , denk wel eens dat het van de kleur komt heb Timbelberrie stofje gebruikt, maar wie weet.
Jij nog een fijne dag en geniet van je lekkere taart. [wou dat ik dichterbij woonde kwam ik een stukje halen]
Groet Tiny
Carla zei…
Hoi Marianna,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat ben je heerlijk verwend en dat had je net ff nodig, hartstikke leuk!
En wat een prachtig block heb je gemaakt voor je nieuwe quilt... om bij te kwijlen.
liefs Carla
Terray zei…
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zie dat je goed verwend bent!!
Je nearly insane blok met die rood roze combi kleurtjes en stofjes vind ik helemaal gaaf. DAT ideetje ga ik zeker onthouden wanneer ik met iets nieuws ga beginnen. Nu nog druk met mijn magdaleentje blokken en mijn vervolgcursus quilten waarvoor ik ook blokken moet gaan maken. En niet te vergeten al het andere hobbywerk dat ik nog doe ;-)

Groetjes
Tertia
Erica zei…
Oeps, beetje laat (ik was op vakantie...) maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat ben je verwend! Bofferd!
Jantine zei…
Hoe het nou komt dat ik deze week je blog nog niet gezien heb? Geen idee, 't was hier druk maar ik ben braaf aan het lezen geweest.
Maar hier ben ik en de felicitaties zijn niet minder gemeend ;-0. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe gaat het verder? Nog steeds koorts of gaat het nu echt de goede kant op?

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p