Doorgaan naar hoofdcontent

Happy Birthday to YOU, dear Flopke!

Glamour nest1_small
Vandaag is het precies een jaar geleden dat onze Flopke, op een vroege zondagmorgen ( 9 uur ‘s morgens), geboren werd.SH108868_cr geboorte 8.37u. (Small)SH teef oranje_04032009_02_cr (Small)       
Een week later heb ik haar voor het eerst vast gehouden en wat zijn ze dan KLEIN!  marianna 006 
Die eerste 8 weken waren heel bijzonder, ook omdat we  van de fokster er elke week bij mochten een uurtje! Het zijn nu enkele van de mooiste herinneringen aan haar puppytijd! Na die 8 weken mocht ze met ons mee naar huis en sindsdien is ze ons zonnetje in huis!

Vanmorgen in alle vroegte kreeg ze al een verjaardagskaart van de fokster! Er is een hoop gebeurd in dat jaar met haar en niet alles even voorspoedig, maar ik kan toch wel met gepaste trots zeggen dat de kleine dame tot een vrolijke, speelse, prachtige gezonde Labrador is uitgegroeid!

Natuurlijk hoort er bij een verjaardag ook een nieuw speeltje en die hadden we enkele weken geleden al ingeslagen. De wubba kong voor in het water van de zomer kon ik niet vinden zo gauw, dus die krijgt ze vast wel een keertje als het erg warm is. Ze moet ook eerst nog leren om steeds speelgoed terug te brengen! Ik heb een videootje gemaakt van haar speelsessie toen ze net haar speeltje kreeg….dat zijn altijd van die leuke eerste momenten, maar die moet nog ff bewerkt worden voor publicatie!
PICT0024 (Small) PICT0022 (Small) PICT0026 (Small) PICT0027 (WinCE)
Nu eerst lekker naar het park haar ff laten uitrazen! Vandaag is Flopke-dag, dus zij gaat even voor alles, zelfs quilten! Gewoon dus ff een dagje lekker genieten van haar (doe ik anders ook wel, maar nu nog intenser)!

Bo, Demi, Tygo, Boris, Bo, Jaap en Bikkel, jullie ook een hele fijne verjaardag gewenst van jullie zusje Flopke!

Reacties

Oh, een jaar alweer? Jee, het leek wel gister dat jullie nog in blijde afwachting waren...
Flopke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! En dat er nog maar vele mogen volgen!

Warme groetjes,
Sandra
Gefeliciteerd. Geef Flopke maar een knuffel van mij.
groetjes Elly
Unknown zei…
Flopke, van harte met je eerste verjaardag en dat je maar veel kluifjes mag krijgen
Daniëlle zei…
Lieve Flopke, van harte gefeliciteerd nog hoor! Hier loopt de boel een dag of wat achter maar het is niet minder gemeend!! Oorknuffel van mij (Yvette) en een aai van mijn baas! zo, nu ga ik weer slapen, is ook mijn grootste hobby haha!

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p