Doorgaan naar hoofdcontent

Koninginnedag

Gisteren ons ook maar ff verwend en echte tompoezen wezen halen bij de bakker! Met van die lekkere ouderwetse pudding ertussen! Zien ze er niet prachtig uit met die oranje Koninginnedag topic? Voor de lunch voor mezelf ook wat lekkers mee genomen, dat lust manlief toch niet!
PICT0190 (Small)PICT0192 (Small)     
Tja, vandaag zou ik naar Veldhoven gaan, maar vanochtend in alle vroegte belde mijn vriendin dat ze gisteren ziek was geworden en het niet door kon gaan. Ja, ik BAAL enorm. Logisch toch? Ik snap echt wel dat zij er niks aan kan doen en ook baalt en het had mij ook kunnen gebeuren, maar het blijft een grote teleurstelling. Ik had me zo ontzettend verheugd op dit dagje uit! Lekker langs alle winkeltjes struinen op de beurs, weer een hoop oude bekenden ontmoeten en bij kletsen, mijn lievelings quilt bewonderen en ga zo maar ff door. O ja, en natuurlijk de tentoonstellings quilts bekijken LOL! Ach, het heeft niet zo mogen zijn helaas!

Normaal zou manlief me nu hebben gebracht met de auto, maar onze Ukkepuk kan nog niet zo lang alleen blijven, nu ze net zo ziek is geweest. Ze heeft nu eenmaal toch 6x per dag eten nodig. En dat krijg je niet meer ff gauw geregeld met buren ed. op de dag zelf, zeker niet op Koninginnedag!

Volgende week dus maar eens de trein pakken en naar Birdblocks in Amsterdam tuffen, want ik zou bij haar stand een paar boeken ophalen voor een kennis in Groningen. Gelukkig is Merel wel zo lief om ze dan mee te nemen naar de winkel! Vandaag dus maar op TV de Koninginnedag festiviteiten bekijken, zoals traditioneel elk jaar! En misschien nog een steekje prikken in mijn LIB blokjes. Ach, de oranje tompoezen waren in ieder geval al ingeslagen. Die ene extra hebben we maar als ontbijt samen gedeeld vanochtend!

Reacties

willeke zei…
Ja, Marianna, dat is balen, ook al kan je vriendin er niets aan doen dat ze ziek is geworden. Misschien hoopte ze dat het vandaag wat beter zou zijn dat ze je vanochtend pas belde.
Fijn dat het met puppie wat beter gaat. Wel een gezoek hè tussen dat vlees?
Hopelijk ben je fit genoeg om naar Amsterdam te gaan van de week.
groetjes, willeke
goof zei…
Volgens mij stonden we naast mekaar bij Dorry,... jammer dat we mekaar niet echt gesproken hebben,...

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p